niedziela, 27 marca 2016

Przegląd Recenzji "Anny May"


Jest w tym duży pazur. Autorka umie zaskakiwać, umie budować napięcie i to jest szalenie ciekawe.
Ewa Kasprzyk, aktorka



[…] mamy okazję wraz z bohaterką przeżywać wydarzenia z wielką dozą emocji i rozterek… Polecam wszystkim, to niezwykle udany debiut.

Agnieszka Lingas- Łoniewska, pisarka




[…] jeśli lubicie niebanalne historie, gdzie dominuje miłość, namiętność, bunt, rozpacz, rodzinne sekrety, niełatwe wybory – to śmiało sięgnijcie po „Annę May”. Jestem zachwycona tą książką. Ma w sobie coś magnetyzującego. Zapewniam, że nie będziecie rozczarowani.
Blog Literacki Świat Cyrysi
Powieść wciąga od pierwszych stron, kusi nieco psychodeliczną atmosferą artystycznego Krakowa i wzbudza ogrom emocji, bezlitośnie targając nerwami czytelnika.
Blog Lustro Rzeczywistości
Czytaj całą recenzję


Zakochałam się w relacji malarz-modelka […]. Jeśli ktoś napisze, że jest schematyczna, poproszę go o zaprezentowanie schematu. Sama próbowałam się go doszukać, ale go tam nie ma! Nie mogę się doczekać innych książek autorki.
Blog Artemis Shelf


Imponuje mi wiedza autorki z dziedziny historii sztuki. Potrafi profesjonalnie podejść do dzieła, opisać je, polemizować, a przy tym zgrabnie wpleść tę wiedzę w akcję książki. Gorąco polecam i czekam z nadzieją na kolejne tomy.
Blog Można przeczytać
Czytaj całą recenzję




[…] całą książkę wchłania się serią kadrów, szkiców i obrazów. „Annę May” widziałbym na ekranie. Reżyser...? Może właśnie Smarzowski? 

Blog Niezależna Krytyka
Czytaj całą recenzję


Autorka umiejętnie gubi tropy, sprowadza czytelnika na manowce...
Magazyn literacki "Książki"
Czytaj całą recenzję

W pełni zasłużone pierwsze miejsce w konkursie literacki Debiut Roku 2015! Powiało   świeżością! Pani Agnieszko,  brawo!
Blog Książki w Eterze
Czytaj całą recenzję 


Miałam wielkie kłopoty z odłożeniem książki na bok, a w tygodniu nie mam na tyle czasu, by przeczytać jedną książkę jednym tchem, [...] książka nieznanej dotąd autorki, idealnie wtopiła się w moje oczekiwania. Ba, nawet je przewyższyła, bo nie spodziewałam się aż tak dobrej, fantastycznej powieści, naprawdę.

Blog Tylko Magia Słowa
Czytaj całą recenzję


Powieść podoba mi się też z innego względu. Historia życia i pochodzenia Anny rozgrywa się w moich rodzinnych stronach. Niesamowicie czyta się o miejscach, które się zna, czuje się, jakby się szło na spacer z bohaterami. Znajomość tych miejsc zmienia też trochę punkt czytania :) 

Blog Różany Gaj słów
Czytaj całą recenzję


Jestem zachwycona tą książką. Agnieszka Opolska stworzyła niesamowitą historię, która gwarantuje niezliczoną ilość emocji. Zaskakuje, intryguje, szokuje, a nawet wzrusza. To niesamowicie piękna i nietuzinkowa książka, którą naprawdę warto poznać. Bohaterowie są niezwykle prawdziwi i realistyczni, zaczynając od Anny May, poprzez Adama Northona, a na Lukasie kończąc. Każdy z nich wnosi coś innego do tej historii i tak naprawdę zmaga z własnymi demonami i problemami. Agnieszka Opolska jest świetnym obserwatorem. Poprzez swoich bohaterów i ich zmagania, pokazuje nam trudną i niezwykle skomplikowaną ludzką naturę, ich zachowania i wzajemne relacje, które nie zawsze należą do łatwych. 

Blog Czytanie Moja Miłość
Czytaj całą recenzję

Ta książka to konsekwentna realizacja pewnego planu, zbudowana bez kompleksów, wyraźnie tworzona z radością wynikającą z tego właśnie procesu kreacji. 

Blog Pablosa
Czytaj całą recenzję







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz