piątek, 16 grudnia 2016

Wydawnictwo Opolska



Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że pisanie w ostatnim czasie stało się moją obsesją. Po książce Anna May napisałam kilka nowych. W tym roku skończyłam swoją drugą powieść, zatytułowaną Joanna, i trzecią – Róża. Aktualnie kończę drugi tom Ari 



Podobno człowiek co siedem lat zmienia coś w sobie, szuka czegoś nowego. 7,14, 21, 28, 35... W styczniu 2017 będę mieć 35 lat. Nowy rok zamierzam rozpocząć oficjalnym otworzeniem własnego wydawnictwa – Opolska. 

14 stycznia 2017 Wydawnictwo Opolska zadebiutuje wydaniem mojej nowej powieści "Róża". 



17 komentarzy:

  1. To wielki krok. Serdecznie gratuluję odwagi i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi i czekam na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super�� czyli jakbym chciala cos napisac to bede sie mogla zglosic do ciebie¿?😆 x

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję odwagi ! Trzymam kciuki i czekam na powieść :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze gratuluję i wprost nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń