sobota, 9 kwietnia 2016

Warsztaty z młodzieżą w Brusach 05.04.16

Mam spore spóźnienie z tymi postami z warsztatów...
Ale już nadrabiam.


We wtorek 5 kwietnia miałam spotkanie warsztatowe z młodzieżą z Brus, a potem  posiadówę z trzema wyjątkowymi gimnazjalistkami, zaaferowanymi pisaniem.





Fotorelacja:








 To te trzy zaaferowane pisaniem:) ;)



 Próba literacka jednego z uczestników:

Cichego i spokojnego wieczoru, kiedy to San Goku spacerował po parku po kolejnej udanej walce ze złem, zaczął się zastanawiać nad sensem swojego istnienia.  Rozmyślał o swoim darze i mocy. Miał dosyć ciągłego ratowania innych. Chciał założyć rodzinę i spełniać swoje marzenia. 
Już chciał zdjąć z siebie kostium i odłożyć świetlne miecze[…] 









Czy widzicie to coś włochate na stole?
To Brusek.
Dostałam specjalnego Bruska,  grzyba - symbol Brus. Jest to specjalny prezent  dla gości odwiedzających Brusy.

Brusek trafił na biurko w moim osobistym choasie :)





A tu fajni młodzi luzie z moją książką :)

W wolnej chwili postaram się przepisać jeszcze parę tekstów z warsztatów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz